2010. október 26., kedd

Filmvetítés ma a Posticumban

Azt hiszem fél év hibernálás után ideje lenne valamit írni. Bepótolni már nem lehet a kimaradt időszakot, de lesznek majd új témák...gondolom. Azaz nem csak gondolom, tudom. Felpezsdülni látszik mostanság az élet Váradon s ha az ember résen van, könnyen megszervezhet egy tartalmas hétvégét - hetet, miért is ne? - magának. Kultúráról beszélek.

S ha már itt tartunk ajánlom mindenki figyelmébe a ma esti vetítést a Posticumban.


19 órától vetítik le a nagyváradi Posticumban a Havannai Mesék 50 év után című filmet Dóka Béla és Marossy Géza rendezésében. A vetítést követően a film operatőr-rendezőjével, Marossy Gézával beszélget Kósa András László szociológus.

2 megjegyzés:

Csati írta...

Sajnálom, hogy nem értem rá elmenni, de amugy szeretem a Posticumot és a fantasztikus jazz koncerteket a pincében.

Ajánlom figyelmedbe a www.nemtv.ro eseményportált, ide fel lehet tölteni bármilyen eseményt (Dóri rendszeresen meg is tette) hátha többen jelennek meg :)

Most találtam rá erre a blogra, s ha már Várad, gondoltam belinkellek, ha nem baj.

Tímea írta...

Nem csoda, hogy csak most találtál rá erre a blogra, ugyanis nagyon rég nem írtam. A tegnapi posticumos filmről készül majd bejegyzés.
Kösz, hogy belinkeltél. Viszonozni fogom, csak először rá kell jöjjek, hogy azt hogyan is kell :)