2011. március 29., kedd

Bizarrrrrr...




Olyan rég nem írtam, hogy elfelejtettem a jelszavam. Azaz, lehet, hogy fordított ok-okozati összefüggés is áll a jelszó elfelejtése és nemírás között. A tavaszi napsütés jó, kellemes. Finom kávé egy napsütötte teraszon. Az még kellemesebb. Miközben ma délelőtt az áldott feketét szürcsölgettem, messziről úgy tűnt, mintha akasztott emberek lógnának egy ház falán. Bár jól tudtam, hogy azok csak bábuk, mégis furcsa hatást keltett bennem a látvány...képzeletem meglehetősen bizar ösvényekre kalandozott...
Mégis, kinek juthatott eszébe a munkavédelmi felszerelések- vagy mik ezek - ilyen bizarr promoválása?

1 megjegyzés:

Csenteri Judit és Nagy Lehel írta...

Szerintem senkinek. Azazhogy az illetőnek valószinű fel sem tűnt, hogy fognak ezek ott mutatni. Biztos közelről más hatást kelt :)
Egy kicsit azért viccesek is...